Ви нічого не додали до кошика
Перейти до категорії:
Ви нічого не додали до кошика
Перейти до категорії:
Відкрийте для себе Bambu Lab A1 Mini - 3D-принтер, який змінює правила гри у світі доступного 3D-друку. Дізнайтеся,...
Думаєте, що 3D-друк — це просто купівля принтера та пластику? Ми розкриємо всі приховані витрати та покажемо, як...
Революція в 3D-друку: Bambu Lab створює технології, що знижують вплив на довкілля на 80%, економлять до 20% пластику...
SILK пластик — це інноваційний матеріал для 3D-друку, який дозволяє створювати вироби з гладкою, блискучою поверхнею,...
Шукаєте високошвидкісний 3D-принтер? Наше детальне порівняння Creality K1 Max і Bambu P1S допоможе вам зробити...
3D-друк - це інноваційний, динамічний ринок, який, за прогнозами, буде рости в геометричній прогресії в найближчі 10 років. Однак в цій галузі в основному домінують чоловіки, і лише близько 13% співробітників складають жінки. Чому 3D-друк є такj. індустрією, в якій домінують чоловіки, і як можна залучити більше жінок до аддитивного виробництва? Щоб з'ясувати це, ми поставили питання деяким видатним жінкам в індустрії 3D-друку про те, як вони опинилися залучені в цю галузь, про проблеми, з якими вони стикаються, і які поради вони можуть дати жінкам, які тільки починають свій шлях у світ адитивних технологій.
Жінки, які відповідали на запитання, - це Ніна Хофф - генеральний директор byFlow, Сільвія Хейзел - генеральний директор Heisel, і Моніка Сміт - консультант з розробки додатків в EOS.
Ґрунтуючись на відповідях, можна укласти, що відмінні способи зануритися в світ інноваційних технологій – це стажування, відвідування таких заходів, як Maker Faire, і дослідження галузі. Це показано на прикладі Сільвії Хейзел: “перший 3D-принтер, який я побачила в реальному житті, був на Maker Faire в 2011 році. У той час настільні FDM-принтери були доступні тільки у вигляді наборів, і матеріалів було небагато, але це був один з тих моментів, коли ви бачите потенціал технології."
Моніка Сміт сказала, що познайомилася з 3D-друком "через стажування і подальшу співпрацю в Pratt & Whitney, коли навчалася в університеті штату Коннектикут, створюючи файли збірки і змінюючи їх на металевих верстатах 3 рази на тиждень. Увагу привернуло розуміння того, як працюють машини, аналіз впливу процесу на механічні властивості матеріалу».
Нарешті, Ніна Хофф прийшла в індустрію більш традиційним шляхом. Вона сказала: “в 2015 році...мій брат Флоріс розробив перший у світі портативний, багатофункціональний 3D-принтер. Я вирішила приєднатися до нього і разом ми створили byFlow, яка тепер займається продажем і розробкою технології 3D-друку харчових продуктів"
Для Ніни Хофф майбутнє - це співпраця з клієнтами byFlow і її 3D-принтером для харчових продуктів. Вона заявила: «Я думаю, що зростаючі можливості 3D-друку роблять її все більш спеціалізованою. Кожен день наші клієнти дивують нас новими ідеями для застосування технології 3D-друку харчових продуктів, тому в майбутньому я буду рада розвиватися разом з ними і дізнаватися щось нове.
Сільвія Хейзел була в захваті від розробок 3D-друку для промисловості, заявивши, що «технологія ще дуже молода, але досягнення відбуваються дуже швидко. Мене найбільше хвилює перспектива масштабованого виробництва з адитивним виробництвом. Індустрія моди дуже повільно усвідомлює потенціал 3D-друку, але це починає відбуватися, і ми отримуємо вже великий попит з боку дизайнерів і студентів, які зацікавлені в тому, щоб використовувати 3D-друк для сталого виробництва моди».
Ми отримали цікаві відповіді. Всі жінки в тій чи іншій мірі визнавали різницю сприйняття за статевою ознакою. Моніка Сміт заявила, що " проблеми, пов'язані з тим, щоб однаково сприймати жінку і чоловіка в промисловості, покриті важким пилом століть. Настав новий час, і потрібно йти з ним в ногу."
Однак не всі відчули таку сильну реакцію на те, щоб бути жінками в індустрії 3D-друку. Хоча вони визнали різницю, Сільвія і Ніна використовували її як мотивацію для досягнення великих цілей. Сільвія Хейзел заявила " очевидної дискримінації не було, але люди продовжують робити припущення, грунтуючись на вашій зовнішності. Бути жінкою означає, що ви повинні працювати набагато більше, щоб проявити себе і отримати довіру в бізнесі, в якому домінують чоловіки."
Ніна Хофф погодилась, заявивши: “Я зіткнулася з безліччю проблем, але швидше, як генеральний директор швидко зростаючої компанії, що продає інноваційний продукт – не обов'язково як жінка...мені пощастило співпрацювати з людьми, для яких не було різниці, жінка я чи чоловік. Я вважаю, що більшість викликів та перешкод знаходяться тільки в наших головах, тому моє рішення - просто робити свою справу."
Всі жінки були дуже натхнені тим, що в 3D-друк залучається більше жінок. Сільвія Хейзел відповіла: «Піди і знайди свою нішу. Адитивне виробництво - це дуже широка область, і просто потрібно знайти в ній своє місце. Існують великі можливості в області апаратного та програмного забезпечення, матеріалів і дизайну продукції, а також додатків для конкретних галузей. Зосередьтеся на 3D-друку для однієї галузі або окремого аспекту процесу друку».
Моніка Сміт повторила свою підтримку, заявивши: «Візьміть участь! Якщо ви все ще навчаєтесь, створіть клуб 3D-друку. Відвідуйте конференції, стенди на виставках. Знайдіть когось, чия кар'єра вам подобається, і зверніться до них. Задайте їм питання про їх роботу і їх компанії. Існує величезна кількість різних способів брати участь в галузі».
Нарешті, Ніна Хофф заявила: «Не намагайтеся бути схожими на чоловіків - це не вирішення проблеми! Скористайтеся всіма перевагами, які є у нас як жінок, і покажіть всім, наскільки вони цінні в світі технологій».
Якщо в області 3D-друку жінок дійсно мало, то, що стосується малювання за допомогою 3D-ручки, тут слабкій статі немає рівних. Витонченість, акуратність і креативність виробів, які роблять жінки за допомогою 3D-ручки, досягають неймовірних висот.
Додати товар в список бажань, щоб купити його пізніше або поділитися ним з друзями