Ви нічого не додали до кошика
Перейти до категорії:
Ви нічого не додали до кошика
Перейти до категорії:
Відкрийте для себе Bambu Lab A1 Mini - 3D-принтер, який змінює правила гри у світі доступного 3D-друку. Дізнайтеся,...
Думаєте, що 3D-друк — це просто купівля принтера та пластику? Ми розкриємо всі приховані витрати та покажемо, як...
Революція в 3D-друку: Bambu Lab створює технології, що знижують вплив на довкілля на 80%, економлять до 20% пластику...
SILK пластик — це інноваційний матеріал для 3D-друку, який дозволяє створювати вироби з гладкою, блискучою поверхнею,...
Шукаєте високошвидкісний 3D-принтер? Наше детальне порівняння Creality K1 Max і Bambu P1S допоможе вам зробити...
Довгий час технологія тривимірної друку, що з'явилася ще в минулому столітті, не знаходила скільки-небудь масштабного практичного застосування. З сучасної точки зору це виглядає дивно - адже сьогодні купити 3D-принтер прагнуть не тільки наукові лабораторії, а й великі промислові підприємства, в число яких входять і деякі автомобілебудівні корпорації. Мова поки не йде про масову «роздруківці» транспортних засобів, однак правильне застосування адитивних технологій здатне принести чималу вигоду вже зараз.
Для автомобілебудування характерно масове виробництво. Всі деталі машин тиражуються в сотнях тисяч, а то й мільйонах примірників. "Друкувати" їх на тривимірному принтері було б занадто дорого-поки що традиційні методи (наприклад, лиття) більш практичні. Але не потрібно забувати про те, що етапу масового випуску завжди передує етап проектування – і ось тут-то адитивні технології показують себе з найкращої сторони.
Конструювання будь-якої деталі автомобіля супроводжується побудовою її математичної моделі. Зараз для цього використовується не кульман, а комп'ютер, що набагато спрощує роботу проектувальників. При цьому відразу переходити до виготовлення деталей не можна – спочатку потрібно зробити прототип і провести його випробування. Це дозволить виявити помилки, допущені при конструюванні. Крім того, такий підхід допомагає підвищити експлуатаційні характеристики виробу.
Щоб досягти кінцевої мети, часто потрібно виготовити один за одним кілька прототипів, іноді відрізняються між собою лише в дрібницях. При використанні 3D-принтера це нескладне завдання – досить внести корективи в математичну модель. Водночас "звичайні" методи в подібних випадках стають невигідними. Як приклад можна привести конструювання впускного клапана двигуна інженерами корпорації Ford. Витрати на виготовлення прототипів цієї деталі з допомогою тривимірної друку склали близько трьох тисяч доларів, що більш ніж в 150 разів менше, ніж треба було б при використанні традиційного підходу, що передбачає лиття, фрезерування і остаточну обробку.
щодо Застосування дорогих витратних матеріалів не дозволяє використовувати тривимірну друк для масового виробництва комплектуючих. Проте бувають випадки, коли до тих чи інших деталей автомобіля покупці пред'являють індивідуальні вимоги. Зокрема, для гоночних машин необхідна особливо міцна і при цьому легка крильчатка вентилятора охолодження двигуна. Особливого сенсу в крупносерійному виготовленні цієї деталі немає. Найпростіше замовити 3D-друк таких елементів – це дозволяє не вносити ніяких змін у вже утвердився технологічний цикл автомобілебудівного заводу.
Варто згадати також про "роздруківці" декоративних накладних елементів із пластику. Завдяки цьому у вигляд кожного автомобіля можна внести певну індивідуальність, не вдаючись при цьому до дорогого тюнінгу.
Додати товар в список бажань, щоб купити його пізніше або поділитися ним з друзями